Jumaat, 24 Disember 2010

Susah nye nk buat keputusan :(

Tadi aku baru je pergi intebiu kat pj..then alhamdulillah aku dapat da keje tu.  Aku g intebiu ngan amny roha, hehe, dye pong dapat gak..tapi aku de masalah lak kne start keje ri senin ni, aku lom anta g notis kat sni, so macam mana aku stat ri senin ni, lau aku nk anta notis 24 jam op kos la kene marah kan..huhu..da la bnyak g keje tak setel (tapi aku dok update je blog ni kan) haha


Sebenarnya lau ikotkan ati aku nk je tros anta notis kat sni, tapi tu la tkot gaji kene tahan lak..da la tak pat gaji g ni..lau dye nk aniaya kan aku leh je kot..adugai..hmmm, pning plak..cmmane niiii???


Tak pe la, aku ngat aku anta je notis then sok datank gak keje stel kan sume sume, hop lau kene marah pon pas ni da tak jmpe da kan..adugai, srius aku rase bersalah gle! :(


Hop sangat aku uat keputusan yang terbaik tok diri aku...AMIN ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan