Rabu, 22 Disember 2010

Hari ni Dapat Taw Something

Tadi lulu cerita something kat aku..hehe..klaka lak ape yang dye crite tu...this is about my past..Even perkare ni da lame, tapi aku still interested nk taw..haha..tapi it's good to know :)

Ha, haritu aku da g intebiu tu..peh, kne uat grammar test..haha, melalut lalut je aku jwab.. tak pe la aku tunggu peluang len lak..huhu..adugai, hop ade la tmpat len lak, nk shortlisted aku..hemm, susa nye la aku nk pat kejeeeee! hish tekanan lak kadank kadank.. :( 

Susa taw da besa ni upenye, lau time blaja dulu at least aku blaja je..ni da besa nk start life, kene adapi macam macam dugaan plak..hmm, hop ALLAH always tabah kan aku, amin :)

Keje kat sni ntah la, aku tak leh nk msuk la ngan keje PA ni, aku tak rse jiwa aku ssuai kot..tapi skunk kan da tak pk sal mnat ke ape kan yang pnting leh idop n pat gaji, tapi aku tak puas ati ngan gaji gak, so wajib la aku ngan segeranye crik keje len.. :) :(

Akhir sekali time aku tulis post ni kua lak lagu, cinta pantai merdeka, teringat plak 1st love aku dlu, haha..ni lagu 1st heart broken aku..ha, nk cite sket, lam idop aku, aku ade 4 ex.. huhu.. yang terakhir da berakhir 8 bulan lalu..now aku nga idop single. not bad tak de pape masalh pon single sebenarnya..juz kadank kadank ble kenangan tu datank je, susa sket, tapi lame lame akan okie sndiri, so aku juz anggap ni sume da takdir n kene rdha :)

Kepada sesiapa yang nga bercinta tu, hop jage diri bek bek, yela guy ni time sayang mmg la berjanji itu ini, tapi ble dorank da berubah hati..hmm, pham pham je la ek...so, ble ptus tu tak la rase rugi kan, coz tak rugi pape la..haha..

Okie tu je la ... t lau petang de pape yang terlintas kat pikiran ni, aku tulis lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan